Kennismakings-aanbod SMA

SMA staat goed op de kaart: We zijn in de afgelopen jaren flink gegroeid. Een groot aantal leden is actief en betrokken en ondermeer trouwe bezoeker van de spraakmakende kennis en netwerk bijeenkomsten die jaarlijks worden georganiseerd. De leden komen uit alle windstreken in Nederland en vele verschillende branches en nemen regelmatig gelijkgestemden uit het salesvak mee naar bijeenkomsten. Voor meer informatie, klik hier voor onze online brochure.

De SMA heeft voor mij deuren geopend naar sales collega’s uit andere branches. Elkaar kunnen inspireren, voorthelpen en het daardoor binnen de organisatie net even anders te doen om zo het verschil te kunnen maken.

Remko Stolk, Commercieel Directeur Asito

 

In een videoboodschap geeft Remko nog extra toelichting wat de SMA voor hem persoonlijk heeft betekent maar ook voor zijn bedrijf Asito. Klik hier voor zijn persoonlijk verhaal en hier voor wat een lidmaatschap zijn bedrijf heeft opgeleverd.

 

Waarom lid worden?

 

Wij zijn de vakvereniging voor en door sales professionals waarbij je in elke fase van jouw loopbaan terecht kunt. Het platform om je te laten inspireren met de allerlaatste, direct toepasbare, kennis op het gebied van commercie en waarbij je kunt leren van jouw vakgenoten. We organiseren veel landelijke en regionale bijeenkomsten om kennis te maken met andere interessante salesprofessionals uit uiteenlopende branches die je kunnen helpen om jouw kennis  te laten groeien. Dus wil je groeien in kennis, kunde en netwerk dan kunnen wij daarbij helpen.

SMA Profielfoto Tessy van Stuijvenberg Senior Sales ProfessionalHet netwerk van de SMA is voor ons bedrijf CGI en mijzelf een belangrijk asset van het lidmaatschap. Het delen en opdoen van ervaringen met vakgenoten is voor mij een grote inspiratiebron.

Tessy van Stuijvenberg, Sector VP Manufacturing, Retail & Financial Services, CGI

In een videoboodschap geeft Tessy extra toelichting wat het lidmaatschap voor haar persoonlijk en voor haar bedrijf heeft betekend.Klik hier voor haar persoonlijk verhaal en hier voor hetgeen het CGI heeft opgeleverd. Tevens geeft ze, in een video, aan waarom je lid zou moeten worden van de SMA.

 

Kennismakingsaanbod

 

Maak, voor één jaar, gebruik van het kennismakingsaanbod ter waarde van € 1.750,–, met daarin het volgende mogelijkheden :

  • Lidmaatschap voor 3 personen, waarvan er één het (commercieel) management is;
  • Toegang tot alle regionale bijeenkomsten, inclusief de regionale salesevents;
  • Toegang tot het (online) Sales Event;
  • Elke week interessante content, met inhoudelijke artikelen/rubrieken op het gebied van commercie, zoals o.a. de SMA Online Talk;
  • Exclusieve toegang tot management bijeenkomsten met eigen peers om kennis en ervaringen uit te wisselen over relevante en actuele onderwerpen/thema’s op het gebied van commercie;
  • Bij aanvang van het lidmaatschap een “kennismakingsgesprek” waarin advies wordt gegeven op welke wijze je het meeste rendement uit het lidmaatschap kunt halen;
  • Na een half volgt een evaluatiegesprek waarin de ervaringen van het afgelopen jaar worden besproken en in welke vorm de samenwerking wordt voortgezet;
  • Bedrijfsnaam vermeldt in de ledenlijst;
  • Er zijn geen kosten aan het kennismakingsaanbod verbonden indien je via één van de volgende partners bent voorgedragen : Huthwaite International, Luke Recruitement en AV;

 

20200617 Foto Rob HoltslagFantastisch om in een omgeving terecht te komen waar iedereen begrijpt hoe complex en weerbarstig sales is. Vooral daarom is het vak sales zo leuk!!

Rob Holtslag, Directeur Customer Focus, Pincvision

 

In een videoboodschap geeft Rob aan wat de SMA voor hem persoonlijk en voor zijn bedrijf Pincvision heeft betekend. Klik hier voor zijn persoonlijk verhaal en hier voor hetgeen het zijn bedrijf heeft opgeleverd.

Sales motto's

Salesmotto Emily Dobbe

Emily Dobbe

Sales en - accountmanager bij Karpi Group

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen