Sales is allang niet meer alleen emotie. De tijd om vanuit je eigen bril naar de markt te kijken is definitief voorbij. Het toepassen van data speelt hierbij een cruciale rol en hiermee creëer je echte SalesPower. Wout Groeneveld (42 jaar) is al meer dan 17 jaar actief in diverse Sales- en Managementrollen. Onder zijn leiding groeide de hitrate van grote trajecten van 37% naar 71%. Data en onderzoek speelt in zijn aanpak een cruciale rol. Vandaag neemt Wout jullie mee in zijn aanpak en laatste onderzoek (gebaseerd op meer dan 35.000 aanbestedingen) waarmee je aantoonbaar een betere gesprekspartner bent bij je accounts en je winkans verhoogt. Hij legt haarfijn uit hoe je met data onbenut marktpotentieel eenvoudig bloot kan leggen, ketensamenwerking toe kan passen voor een sterkere propositie en inzicht krijgt in wat jouw klant/prospect belangrijk vindt? Misschien wel meer dan de klant/prospect zelf weet.
Masterclass Sales Event 2022 : Wout Groeneveld
Sales motto's
Salesmotto Luciën Kamps
Sales Director EMEA West Planon Software
Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!
Harjan van Velthuizen
Salesmanager bij HSO
“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”
Manon van Valenberg
Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland
Vrijheid, vertrouwen en verbinding
Pourya Dadres
Account Executive, Zoom Video Communications
Selling is a craft. Be(come) an artist
Olivier Rebollo
Business Development Manager voor West Europa
“Mensen doen zaken met mensen”
Roy Coomans
Accountmanager Industrie
“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”