Verslag SMA Beach Party 2016

Zon, strand, sport en succesverhalen  …de SMA Executive Beach Party

 

Wat een heerlijke sfeer was er ook dit jaar bij de SMA Executive Beach Party in Breakers Beach House (Noordwijk). Deze bijeenkomst staat ieder jaar in het teken van netwerken en socializen en dat lukt in deze wat informelere setting altijd prima. Er werden mooie verhalen gedeeld en zakelijke contacten aangehaald. Natuurlijk was er ook ruimte om de nieuwe SMA TOP50 ranking te presenteren. Deze lijst geeft aan wie de commerciële toppers van Nederland zijn en de Executive Beach Party is als geen ander geschikt voor deze bekendmaking.

Coen Bos nam de officiële opening van de avond voor zijn rekening, waarin hij iedereen een warm welkom heette. Vervolgens gaf hij 20160901 SMA Beach Party Madelien Marleen van Iersel Meppelink Dennis van der Laanhet woord aan de topbeachvolleybalsters Marleen van lersel en Madelein Meppelink, net terug van de Olympische spelen in Brazilië. Zij lieten zien dat succesvolle sales en topsport onmiskenbaar raakvlakken hebben. “Voor topsport is focus, energie, fitheid, een gedegen plan en vastberadenheid nodig. Dat geldt zeker ook voor sales.” De volleybalsters nodigden iedereen uit om na het officiële gedeelte van de Beach Party een wedstrijd op het strand te spelen. De SMA-bestuursleden namen de uitnodiging graag aan en lieten zich van hun meest sportieve kant zien.

 

SMA TOP50: Frank van Nistelrooij nieuwe aanvoerder

 

Nog voor de beachvolleybalwedstrijd vond een ander belangrijk programmaonderdeel plaats: de bekendmaking van de SMA TOP50 20160901 SMA Executive Beach Party Frank van Nistelrooij Kristien Janssen Rene de Backkerranking. Juryvoorzitter Diederik Slob nam het woord om de top-3 van de commerciële leiders bekend te maken: Frank van Nistelrooij (CGI), René de Backker (Alliance Healthcare) en Kristien Janssen (Selecta). Hij sprak mooie woorden over alle drie en natuurlijk werd de winnaar nog extra in het zonnetje gezet. “Frank valt op door zijn leiderschap en is zowel voor klanten als binnen zijn eigen organisatie een grote inspiratiebron. In een niet eenvoudige markt durft hij samen met klanten te kijken naar de toekomst.” Frank was verrast met de blijk van erkenning van zijn vakgenoten. Zijn salesmotto zegt eigenlijk al genoeg over zijn kijk op sales en samenwerken: “Samen met de klant invulling geven aan de toekomst vraagt een investering van beide kanten.”

De volledige ranking werd in een mooi boekje gepresenteerd, waarna het informele deel van de avond van start ging. Breakers Beach House liet zich zoals altijd van zijn beste kant zien met een heerlijk bbq-buffet en prima bediening. Het strand, het prachtige weer, de mooie mensen en de ondergaande zon maakten het plaatje compleet.

 

Lijst SMA TOP-50, jaargang 2016

 

De totale lijst van 2016, met daarin de volledige top-50, is op onze site te vinden. Van de SMA Executive Beach Party is een uitgebreide overzicht met foto’s beschikbaar.

Sales motto's

Lars Nijhof

Sales Representative, Deltics

Hoe minder ik spreek, hoe beter het gesprek

Meer lezen

Emily Dobbe

Accountmanager Karpi

Zonder wrijving geen glans

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Julia Neleman

Salesmanager, Sonicbee

“Wie luistert, weet meer”

Meer lezen

Sander Rooken

Accountmanager

“Zeggen wat je doet en doen wat je zegt”

Meer lezen

Elise Nijenhuis

Key Accountmanager

“Het gaat niet om wat je verkoopt maar hoe je het verkoopt”

Meer lezen

2020

“Just do it” Cor Ludema Accountmanager Miele Professional Lees meer over Cor zijn salesmotto

Meer lezen

Marc van Hemert

Commercieel Directeur

"Alleen ga je sneller, samen kom je verder"

Meer lezen