Het Sales Event van SMA Midden/West, is het jaarlijkse opfrismoment voor Commercieel Nederland uit het midden/ westen van het land. Dit is een unieke gelegenheid om je te laten inspireren met de allerlaatste, direct toepasbare, kennis op het gebied van commercie. Daarnaast een ideaal moment om kennis te maken met andere interessante salesprofessionals, die je in staat stellen om je netwerk verder te vergroten en jouw business te boosten. Inspirerende sprekers brengen je tijdens de verschillende masterclasses op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van commercie. Eén van de hoogtepunten is de verkiezing van de Young Sales Professional van deze regio. Een mooie manier om te leren van deze commerciële toppers. Het gehele event staat in het teken van het jaarthema “Data Driven Sales”. Deze middag wil je als salesprofessional niet missen.
Spreker
Deze middag hebben we Bjorn Poels, Chief Commercial Officer van Bundeling Group weten vast te leggen. Bjorn stapt in 2017 in ClubConnect, nadat het vorige concept, het stedenapp platform CityInformation werd verkocht aan het Amerikaanse bedrijf DigitalTown. Dankzij de vele samenwerkingen met professionele sportclubs werd het gedurende de ontwikkeling van CityInformation al duidelijk dat er een dringende behoefte was aan een communicatieplatform dat sponsoren en leden van de desbetreffende businessclubs nog meer toegevoegde waarde zou gaan bieden binnen hun lidmaatschap. Daarnaast zouden de verantwoordelijke medewerkers van de clubs enorm geholpen zijn met een eenvoudig te managen dashboard waarin alle communicatie en informatie kon worden beheerd. Ruim 5 jaar later wordt Bundeling succesvol toegepast bij meer dan 250 professionele sportclubs, zoals o.a. Borussia Dortmund, AS Roma, PAOK en Royal Antwerp FC.
Kandidaten
Dit jaar gaan de volgende Young Sales Professionals de strijd met elkaar aan:
Douwe de Vries is accountmanager MKB bij Jacobs Douwe Egberts. .In zijn rol adviseert hij klanten en prospects op het gebied van koffie- en theeoplossingen. In zijn vrije tijd doet hij aan tennis, padel, voetbal en loopt hij hard. Verder is hij regelmatig in de Utrechtse horeca te vinden met vrienden en familie. Zijn salesmotto luidt: “Toegevoegde waarden bieden begint bij latente behoefte attent te maken.†Lees meer over Douwe en over zijn salesmotto op zijn profiel.
Elise Nijenhuis is Key-Accountmanager KRT bij Domest Multibrand Sales & Services. Zij is daar verantwoordelijk voor de verkoop aan bekende keukenwinkel-ketens in heel Nederland. Ze kan erg moeilijk stilzitten, op dit moment volgt ze privé een cursus Italiaans en rijdt ze je in het weekend voorbij op haar motor. Haar salesmotto luidt : “Het gaat niet om wát je verkoopt, maar hoé je het verkoopt”. Lees meer over Elise en over haar salesmotto op haar profiel.
Julia Neleman is accountmanager bij SonicBee. In deze rol is zij verantwoordelijk voor alle New Business en (inmiddels) recurring business van hun portfolio. In haar vrije tijd In mijn vrije is ze graag actief bezig. Bootcampen in de avond, wielrennen en houd van wandelen in de bossen en de bergen. Haar salesmotto luidt: “Wie luistert weet meerâ€. Lees meer over Julia en over haar salesmotto op haar profiel.
Agenda
- 15.00Â Â Â Ontvangst
- 15.30 Â Â Opening
- 15.45Â Â Â Pitch kandidaten
- 16.15Â Â Â Netwerk Bingo
- 16.45Â Â Â Spreker
- 17.15Â Â Â Bekendmaking winnaar
- 17.30Â Â Â Netwerkborrel
Aanmelden
De bijeenkomst is vrij toegankelijk voor bij ons op naam geregistreerde SMA-leden. Voor niet leden geldt een toegangsprijs van € 75,– (excl.) BTW. Klik hier als niet lid om je voor deze bijeenkomst in te schrijven.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.