Het Sales Event van SMA Midden & West, is het jaarlijkse opfrismoment voor sales professionals uit de Randstad. Dit is een unieke gelegenheid om je te laten inspireren met de allerlaatste, direct toepasbare, kennis op het gebied van commercie. Daarnaast een ideaal moment om kennis te maken met andere interessante salesprofessionals, die je in staat stellen om je netwerk verder te vergroten en jouw business te boosten. Inspirerende sprekers brengen je tijdens de verschillende masterclasses op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van commercie. Eén van de hoogtepunten is de verkiezing van de Young Sales Professional van deze regio. Een mooie manier om te leren van deze commerciële toppers. Het gehele event staat in het teken van het jaarthema “New Business in a New Way”. Deze middag wil je als salesprofessional niet missen. De middag staat onder leiding van Marlous Joosten van Sogeti.
Kandidaten
Na een spannende voorronde met 10 kandidaten zijn er uiteindelijk een drietal overgebleven. Deze zullen tijdens het regionaal Sales Event met elkaar de strijd aan gaan. Dit voor de titel Young Sales Professional van SMA Midden/West. Degene zal daarmee het stokje overnemen van Christiaan Snoeij van VodafoneZiggo.
De kandidaten zijn : (klik op de naam om het profiel van de kandidaat te lezen)
Janno Franssen, Inepro
Damiën Freriks, Zetacom
Nikusia Kooijmans, YachtCloud
Sprekers
Op 23 september jl. werd Marco van Dongen gekozen tot Tendermanager van het Jaar. Uit het rapport van de 5-koppige vakjury kwam het volgende naar voren: Marco toont zich een ware owner van de deal. Hij gaat met zijn team op zoek naar het win-gevoel en ontpopt zich vervolgens als een ‘irritante klojo’ die in het belang van het beste bid de onderste steen boven haalt. Met zijn best practise – succesvol binnenhalen van het één van grootste facility deals in Nederland – liet hij zien in de huid van de klant te kunnen kruipen om de beste passende oplossing te creëren. Tijdens zijn presentatie zal Marco verder in gaan op de samenwerking tussen sales en tendermanagement maar ook wat je als salesprofessional moet doen ervoor te zorgen dat je een tender gaat winnen.
Arnold Steenbeek is trainer/coach, onderzoeker, auteur en directeur van Heart Selling. Hij traint, coacht, presenteert en publiceert regelmatig over Heart Selling en de menselijke kant van verkopen en salesmanagement. In zijn presentatie zal hij verder ingaan op het zesde niveau van klantcontact. In zijn ogen werden klanten steeds vaker ingedeeld in groepen, in cijfers vertaald en in geld geteld. Het ging steeds minder over de klanten zelf, laat staan dat ze er gelukkiger van werden. Maar wat telt nou écht in klantcontact? Gelukkig veranderde klantgerichtheid in klantvriendelijkheid en uiteindelijk naar customer intimacy, maar de grote vraag werd: hoe worden klanten echte vrienden?
Agenda
De agenda ziet er voor deze middag als volgt uit :
- 15.00Â Â Â Ontvangst
- 15.30Â Â Â Opening
- 15.40Â Â Â Marco van Dongen : “Wat te doen om een tender te winnen”
- 16.10   Pitch & interview Damiën Freriks (Zetacom)
- Â 16.20Â Â Â Pitch & interview Janno Fransen (Inepro)
- 16.30Â Â Â Pitch & interview Nikusia Kooijmans (YachtCloud)
- 16.40Â Â Â Stemmen door zaal
- 16.45Â Â Â Interview Christiaan Snoeij (winnaar vorig jaar)
- 16.50Â Â Â Bekendmaking zaalstem
- 16.55   Arnold Steenbeek : Groei mee naar het 6e niveau van klantcontact : Customer Friendship©
- 17.25Â Â Â Bekendmaking winnaar
- 17.35Â Â Â Afsluiting
- 17.45Â Â Â Netwerkborrel
De bijeenkomst is vrij toegankelijk voor bij ons op naam geregistreerde SMA-leden. Voor medewerkers van bedrijven die lid zijn van de SMA en niet bij ons geregistreerd zijn geldt een toegangsprijs van € 75,– en voor niet leden € 125,–. Beide bedragen zijn exclusief BTW. Klik hier als niet lid om je voor deze bijeenkomst in te schrijven.
Reserveringen
Dit evenement is volgeboekt.